1402-11-15 11:25
394
0
88660
فرمانده سپاه نینوا مطرح کرد:

۴۵ سال تحول رمز تکامل انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ اصلا قابل مقایسه با ابتدای سال ۱۳۵۷ نیست، گفت: ۴۵ سال تحول در همه بخش‌های زیرساختی، نظامی، دفاعی، علمی، هوا فضا، تکنولوژی و ... رمز تکامل این انقلاب است.

سردار علی ملک‌شاهکوهی با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را باید به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان تبریک بگوئیم که پشتوانه اصلی این نظام دینی و الهی هستند.

وی با برشمردن دستاوردهای مختلف نظام اسلامی افزود: در طول ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تمام همت‌شان را گذاشتند که این نظام دینی و الهی را از پای درآورند و برای سرنگون کردن آن تلاش‌های زیادی کردند، تهاجمات فرهنگی گسترده‌ای را شروع کردند، اغتشاشات داخلی به راه انداختند، جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی کردند، هزاران بلکه میلیون‌ها انسان بی‌گناه را در سراسر دنیا قتل عام کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی به کوری چشم همه آنها ملت بزرگ ایران چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

*برنامه‌های فجر با محوریت «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در طول این مدت شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار مهمی هستیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ اصلا قابل مقایسه با ابتدای سال ۱۳۵۷ نیست ما در همین استان گلستان شاهد تحولات خوبی در مناطق شهری و روستایی هستیم که کارنامه انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر برای مردم بازگو و تبیین می‌شود.

ملک‌شاهکوهی افزود: در استان گلستان اقدامات و تحولات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی، آبخیزداری، سدسازی، برق و انرژی، سوخت، امنیت و نظامی را شاهد هستیم که با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیستند.

وی «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» را شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه یازدهم اسفندماه امسال شاهد برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم همه وظیفه داریم که با جهاد تبیین نسبت به امیدآفرینی مردم برای تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنیم.

*انتخابات رزمایشی برای تعیین سرنوشت انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات به منزله یک رزمایش است، افزود: شرکت در این عرصه مهم سیاسی سرنوشت کشور را تعیین می‌کند اولویت اول ما در انتخابات حضور حداکثری و اولویت بعدی انتخاب اصلح است که انتظار می‌رود همه برای تحقق این دو اولویت تلاش کنیم.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: افراد با هر دیدگاه سیاسی و از هر طیف و جناحی که هستند باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند چراکه همه در برابر انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، انتخابات یک صحنه رقابت است و نتیجه هر چه باشد همه باید به آن تکمین کرده و برای تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی متحد باشیم.

وی گفت: تمام خواسته دشمن این است که عمود خیمه انقلاب اسلامی را به زمین بیفکند مردم باید بدانند اگر این انقلاب آسیب ببیند تبعات آن دامنگیر همه جامعه خواهد شد.

*حضور حداکثری می‌تواند باعث شکست کامل دشمن شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور و جامعه است، افزود: حضور حداکثری می‌تواند باعث شکست کامل دشمن شود.

ملک‌شاهکوهی توضیح داد: همه در کشتی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم اگر خدای نکرده گزندی به آن برسد همه غرق خواهیم شد پس نباید تصور کرد که آسیبی که از شرکت نکردن در انتخابات حاصل می‌شود مختص گروه خاصی است.

انتهای خبر

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.